Takenlijst in Outlook
30 januari 2017 

Takenlijst in Outlook

Takenlijst in de Agenda van Outlook

Wanneer je met de Takenlijst wilt werken dan is het handig om deze lijst in Agenda te kunnen zien.

Taken  verschijnen in de dag- en weekweergaven in de Outlook Agenda. Wanneer je Agenda op het scherm ziet kun je op Beeld klikken.

Takenlijst op Normaal of Uit zetten

Vervolgens wijs je Taken aan. De Takenlijst is nu ingeschakeld.
Wil je de Takenlijst uitschakelen dan klik je op Beeld en daarna op Uit (onder Taken).

Als je het aantal huidige taken wilt weergeven, klik dan in Agenda op Beeld, wijs Taken aan en klik op Geminimaliseerd.

Nieuwe Taken in de Takenlijst

Wanneer je nieuwe taken in Taken wilt maken, moet Taken zijn ingesteld.

Lees meer TIPS voor Outlook.
Combineer de Takenlijst met het halen van doelen.

Over de schrijver
Reactie plaatsen